اسکریپت Melonity DOTA 2 یک هفته

اسکریپت Melonity DOTA 2 یک هفتهMLNTY-SCRPT-7D

(1 بررسی مشتری)

288,000 تومان

ناموجود

ویژگی های کلیدی محصول

  • زمان تحویل : 5 دقیقه الی 4 ساعت

بررسی اجمالی محصول

اسکریپت‌های ملونیتی (Melonity Scripts) یک مجموعه از اسکریپت‌های برنامه نویسی شده و آماده هستند که برای بازی‌ دوتا 2 طراحی و توسعه داده شده‌اند.

معرفی : اسکریپت Melonity DOTA 2 یک هفته

اسکریپت Melonity DOTA 2 یک هفته چیست ؟

نرم افزار ملونیتی یکی از پیشرو ها در زمینه اسکریپت بازی دوتا 2 می باشد که با وجود آپدیت های بازی، این اسکریپت نیز خود را به بهترین نحو و به صورت مداوم با بازی هماهنگ کرده است.

اسکریپت‌های ملونیتی (Melonity Scripts) یک مجموعه از اسکریپت‌های برنامه نویسی شده و آماده هستند که برای بازی‌ دوتا 2 طراحی و توسعه داده شده‌اند. این اسکریپت‌ها به بازیکنان کمک می‌کنند تا در بازی‌، مزیت‌هایی را کسب کنند و عملکرد بهتری داشته باشند. از جمله قابلیت‌هایی که اسکریپت‌ ملونیتی می‌تواند فراهم کند، می توان به انجام برخی کار ها به صورت خودکار، افزایش سرعت عملکرد شما، بهینه سازی استراتژی‌ها و افزایش دقت در بازی اشاره کرد. با استفاده از این اسکریپت‌ها، بازیکنان می‌توانند تجربه متفاوتی را در بازی‌های خود داشته باشند و به عنوان یک ابزار کمکی در بهبود عملکرد خود در بازی‌ از آن بهره ببرند.

سیستم آنتی چیت (VAC) این اسکریپت به صورت کامل جلوی تشخیص بازی را میگیرد به صورتی که تنها راه آن گزارش سایر پلیر ها می باشد. همچنین اگر صفحه بازی خود را با استفاده از اسکریپت Zoom-out کرده باشید تمامی کلیک های خارج از صفحه معمولی به صورت کاملاً عادی نمایش داده خواهد شد.

یکی دیگر از مزیت های اسکریپت دوتا 2 ملونیتی تغییر سِت ( اسکین آیتم ) هیروی مورد نظر شما با هر آیتم موجود درون بازیست. حتی اگر آن آیتم را نداشته باشید !!! به طور مثال تمامی Arcana های بازی را میتوانید بدون هیچگونه افت فرم ریت استفاده کنید.

Melonity ویژگی های مفید متعددی را با هدف بهبود تجربه بازی شما به روی میز می آورد. این شامل مپ هک ( تقریبی ) با انیمیشن هیرو های دشمن، نمایش اینکه آیا یونیت ها یا هیرو های خودی در دید تیم مقابل هستند یا خیر، اعلان در مواقعی که هیرو های تیم مقابل شما از آیتم یا اسپل های Invisible استفاده می کنند و موارد دیگر می باشد.

توجه : اسکریپت Dota 2 فقط بر روی یک کامپیوتر قابل استفاده می باشد.

نحوه فعال سازی اسکریپت Melonity DOTA 2 یک هفته :

وارد اکانت خود در سایت Melonity.gg شوید.

مطابق تصویر زیر وارد بخش My Subscription شوید یا بر روی گزینه Buy Subscription کلیک کنید.

آموزش ملونیتی

کد خریداری شده از ایزی پینگ را در قسمت Promocode وارد کرده و بر روی گزینه Redeem کلیک کنید.

آموزش ملونیتی 2

1 دیدگاه برای اسکریپت Melonity DOTA 2 یک هفته
  1. علی (خریدار محصول)

    از این سایت خرید نکنین چون هیچ پشتیبانی نداره الان من سوال کردم میگه به پشتیبانی خود سایت اصلی پیام بده خوب من اینو از شما خریدم اگه پشتیبانی خارجی میخواستم میرفتم مستقیم از اون میگرفتم وقتی یه محصولی میارید واسه فروش یکم هم به فکر مشتری باشید نه همش به فکر پول

    آیا این دیدگاه برای شما مفید بود ؟
    • ایزی پینگ

      سلام، دوست عزیز ما تا فعال سازی کد وظیفه داریم کمکتون کنیم بیشتر از این دسترسی برای حل مشکلاتتون نداریم.
      مثل این میمونه که شما گیفت کارت استیم خرید کنید از ما انتظار آموزش کار با استیم یا بازی کردن داشته باشید.
      ما با استفاده از بانک های خارجی محصول مورد نظر رو تهیه میکنیم و به دست شما میرسونیم کاری که با ریال امکان پذیر نیست و باقی مراحل باید از طریق سایت و برنامه اصلی انجام بشه. هر محصول هم پشتیبانی جداگانه داره و اگر مشکلی دارید باید از اون طریق اقدام کنید.
      ممنون که درک میکنید.
      موفق باشید.

      آیا این دیدگاه برای شما مفید بود ؟
افزودن دیدگاه