ولورانت پوینت 5350 VP اروپا

ولورانت پوینت 5350 VP اروپاVP-EU-EUR50


3,213,000 تومان

( آخرین بروزرسانی : 30 اردیبهشت, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • منطقه : اروپا
  • زمان تحویل : 5 دقیقه الی 4 ساعت

بررسی اجمالی محصول

ولورانت پوینت را میتوان برای خرید محتوای درون بازی استفاده کرد تا تجربه بازی شما را بهبود بخشد و به ایجاد یک سبک منحصر به فرد کمک کند! می‌توانید مواردی مانند تغییر سرور و نام، Rune، افزایش Level، صندوقچه ها، کلیدهای Mystery و… در بازی را تهیه کنید.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • قابل استفاده در League of Legends
  • قابل استفاده در Valorant
  • قابل استفاده در Teamfight Tactics
  • قابل استفاده در Legends of Runeterra
  • قابل فعال سازی فقط روی اکانت های سرور اروپا

معرفی : ولورانت پوینت 5350 VP اروپا

ولورانت پوینت 5350 اروپا چیست ؟

مانند اکثر گیفت کارت ها، Valorant Points را می توان برای خرید محتوای درون بازی استفاده کرد تا تجربه بازی شما را بهبود بخشد و به ایجاد یک سبک فردی کمک کند! طبیعتاً، می‌توانید مواردی همچون ابزارهای تغییر سرور و نام، صفحات اضافی Rune، افزایش سطح یا Level، صندوقچه ها و کلیدهای Mystery، و همچنین بسیاری از چیزهای دیگر در بازی را تهیه کنید. برای مثال، در Valorant، با ارز VP، می‌توانید قفل هر سطح اضافی را باز کنید، که شامل سفارشی‌سازی‌هایی مانند جلوه‌های بصری جدید، صدا، انیمیشن‌ها، انواع فینیشر منحصربه‌فرد و البته پوسته‌های سلاح می‌شود. در League of Legends آیتم‌هایی که کاراکتر شما را قوی کند نمی‌فروشد – یک آیتم ظاهری خوب می‌تواند به عنوان یکی از بهترین پیشرفت‌های گیم‌پلی مورد نیاز شما باشد.

گیفت کارت ولورانت پوینت 5350 اروپا مثل کارت شارژ اکانت شما رو در بازی های سایت Riot شارژ میکنه و با استفاده از مبلغی که خریداری کرده اید به تمامی مواردی که ذکر شد دسترسی خواهید داشت.

فعال سازی برای بازی League of Legends و Valorant :

برای فعال کردن ولورانت پوینت 5350 اروپا می بایست به قسمت Purchase RP اکانت Riot خود رفته, روش پرداخت را روی Prepaid Keys‌ قرار داده و کد محصول را وارد کنید.

توجه :

  • به دلیل وجود تحریم ها، می بایست حتماً در صفحه وارد کردن کد، بر روی Change Country  کلیک کرده و کشور خود را بر روی کشور های اروپایی مانند Germany قرار دهید، در غیر این صورت با خطا در فعال سازی مواجه خواهید شد.
  • این محصول فقط بر روی اکانت های Riot اروپا با واحد پول یورو قابل استفاده است.
  • برای فعال سازی در بازی های مختلف ممکن است مقدار پوینت متفاوتی دریافت کنید. برای مثال اگر در بازی Valorant مقدار 115 پوینت میگیرید ممکن است در بازی LoL مقدار 200 پوینت دریافت کنید. جهت اطلاع دقیق از این مقدار می بایست از پشتیبانی رایوت سوال کنید.

تبدیل واحد برخی از مقادیر در بازی های مختلف رایت :

مقدار
League of Legends (LOL)
Valorant
Legends of Runeterra
این مقادیر ممکن است نسبت به نرخ ارز کشور ها توسط شرکت رایت تغییر کند.
10 یورو
1240 RP
950 VP
1000 LoRa
20 یورو
2540 RP
1900 VP
2050 LoRa

مشخصات فنی : VP-EU-EUR50

منطقه

اروپا

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “ولورانت پوینت 5350 VP اروپا”