مینت گلوبال 50 دلار

3%

مینت گلوبال 50 دلارMNT-USD50


قیمت اصلی 3,291,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,191,000 تومان است.

تخفیف : 100,000 تومان

( آخرین بروزرسانی : 30 اردیبهشت, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • زمان تحویل : 5 دقیقه الی 4 ساعت
  • منطقه قابل استفاده : گلوبال

بررسی اجمالی محصول

با خرید و استفاده از گیفت کارت Mint، شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به کارت اعتباری یا حساب بانکی خود، خریدهای آنلاین خود را انجام دهید.

معرفی : مینت گلوبال 50 دلار

گیفت کارت Mint در واقع یک کارت هدیه الکترونیکی است که با استفاده از آن می‌توانید به صورت آنلاین خریدهای خود را انجام دهید. گیفت کارت مینت 50 دلاری قابل استفاده در فروشگاه‌های مختلفی مانند فروشگاه‌های آنلاین، سرویس‌های استریمینگ، بازی‌های آنلاین و بسیاری از خدمات دیگر است. با خرید و استفاده از گیفت کارت Mint، شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به کارت اعتباری یا حساب بانکی خود، خریدهای آنلاین خود را انجام دهید. ( بدیهی است که وبسایت مورد نظر باید روش پرداخت مینت را داشته باشد. )

گیفت کارت مینت

مینت این قابلیت را دارد که برای انجام یک تراکنش میتوانید از چند گیفت کارت مینت استفاده کنید. برای مثال اگر محصول مورد نظر شما 20 دلار باشد برای پرداخت میتوانید از یک گیفت کارتی که از قبل 5 دلار در آن باقی مانده به علاوه یک گیفت کارت 15 دلاری استفاده کنید.

همچنین اگر واحد پول فاکتور شما در وبسایت مورد نظر واحدی غیر از دلار باشد زمان پرداخت دلارِ معادل آن با نرخ جهانی به صورت خودکار از گیفت کارت کسر خواهد شد.

نحوه فعال سازی گیفت کارت مینت گلوبال 50 دلار :

  1. وارد صفحه پرداخت در وبسایت مورد نظر شوید.
  2. روش پرداخت Mint را انتخاب کنید.
  3. کد 16 رقمی خریداری شده از ایزی پینگ را وارد کنید.

مشخصات فنی : MNT-USD50

منطقه

گلوبال

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “مینت گلوبال 50 دلار”