ریوت پوینت 20 یورو اروپا

ریوت پوینت 20 یورو اروپاRP-EU-EUR20


1,239,000 تومان

( آخرین بروزرسانی : 4 تیر, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • منطقه : اروپا ( هر دو EUW و EUNE )
  • زمان تحویل : 5 دقیقه الی 1 ساعت

بررسی اجمالی محصول

ریوت پوینت را میتوان برای خرید محتوای درون بازی استفاده کرد تا تجربه بازی شما را بهبود بخشد و به ایجاد یک سبک منحصر به فرد کمک کند! می‌توانید مواردی مانند تغییر سرور و نام، Rune، افزایش Level، صندوقچه ها، کلیدهای Mystery و… در بازی را تهیه کنید.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • قابل استفاده در League of Legends
  • قابل استفاده در Valorant
  • قابل استفاده در Teamfight Tactics
  • قابل استفاده در Legends of Runeterra
  • قیمت بالا نسبت به رایوت پوینت ترکیه

معرفی : ریوت پوینت 20 یورو اروپا

ریوت پوینت 20 یورو اروپا چیست ؟ ( تلفظ صحیح رایِت می باشد )

مانند اکثر گیفت کارت ها، Riot Points را می توان برای خرید محتوای درون بازی استفاده کرد تا تجربه بازی شما را بهبود بخشد و به ایجاد یک سبک فردی کمک کند! طبیعتاً، می‌توانید مواردی همچون ابزارهای تغییر سرور و نام، صفحات اضافی Rune، افزایش سطح یا Level، صندوقچه ها و کلیدهای Mystery، و همچنین بسیاری از چیزهای دیگر در بازی را تهیه کنید. برای مثال، League of Legends آیتم‌هایی که کاراکتر شما را قوی کند نمی‌فروشد – یک آیتم ظاهری خوب می‌تواند به عنوان یکی از بهترین پیشرفت‌های گیم‌پلی مورد نیاز شما باشد. در Valorant، با ارز Valorant، می‌توانید قفل هر سطح اضافی را باز کنید، که شامل سفارشی‌سازی‌هایی مانند جلوه‌های بصری جدید، صدا، انیمیشن‌ها، انواع فینیشر منحصربه‌فرد و البته پوسته‌های سلاح می‌شود.

گیفت کارت ریوت پوینت 20 یورو مثل کارت شارژ اکانت شما رو در بازی های سایت Riot شارژ میکنه و با استفاده از مبلغی که خریداری کرده اید به تمامی مواردی که ذکر شد دسترسی خواهید داشت.

فعال سازی برای بازی League of Legends و Valorant :

برای فعال کردن گیفت کارت ریوت پوینت می بایست به قسمت Purchase اکانت خود رفته, روش پرداخت را روی Prepaid Keys‌ قرار داده و کد خریداری شده از ایزی پینگ را وارد کنید.

توجه : در صورتی که کشور اکانت شما در سایت رایِت ( در قسمت Personal Information ) IRN یا همان ایران ثبت شده باشد امکان فعال سازی کد ندارید و با خطای invalid مواجه خواهید شد. این مورد می بایست فقط از کشور های اروپایی باشد لذا قبل از خرید حتما این مورد را بررسی فرمایید.

برای تغییر کشور میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

https://support-valorant.riotgames.com/hc/en-us/articles/360047379834-Changing-Your-Region-of-Residence-for-Your-Riot-Account

مشخصات فنی : RP-EU-EUR20

منطقه

اروپا

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “ریوت پوینت 20 یورو اروپا”