روبلاکس اروپا 100 یورو

2%

روبلاکس اروپا 100 یوروRBLX-EU-EUR100


قیمت اصلی 6,976,000 تومان بود.قیمت فعلی 6,836,000 تومان است.

تخفیف : 140,000 تومان

( آخرین بروزرسانی : 29 اردیبهشت, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • زمان تحویل : 5 دقیقه الی 4 ساعت
  • منطقه : اروپا

بررسی اجمالی محصول

روبلاکس یک پلتفرم بازی دیجیتال است که توسط شرکت Roblox طراحی شده است. بازیکنان این پلتفرم میتوانند بازی هایی بسازند، برنامه ریزی کنند و بازی های ساخته شده توسط کاربران دیگر را بازی کنند.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • قابل استفاده برای خرید روباکس
  • قابل استفاده برای خرید اشتراک پرمیوم

معرفی : روبلاکس اروپا 100 یورو

توجه : قابل استفاده فقط بر روی اکانت های با واحد پول یورو ( EUR ) اروپا

اگر تازه وارد Roblox شده اید، خود را آماده کنید زیرا در یک سفر دیوانه‌وار هستید! نزدیکترین راه برای توصیف این بازی آنلاین به عنوان یک پلتفرم برای پیشرفت بازی است که میلیون ها شرکت کننده به طور مداوم به این تلاش مشترک اضافه می کنند و توسعه می دهند. برای خودتان، دوست یا فرزندتان یک گیفت کارت روبلاکس اروپا 100 یورو تهیه کنید تا در یک محیط شبیه سازی شده که در حال حاضر تعداد باورنکردنی بازی های منحصر به فرد را ارائه می دهد، به مزیت های جدید دسترسی پیدا کرده و کشف کنید. این بازی اغلب محتوایی از قسمت‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و حتی سریال‌های انیمه محبوب را در خود جای می‌دهد. این تنظیمات بسیار مناسب برای کودکان است، و آن را به یک بازی عالی برای کل خانواده تبدیل می کند، به خصوص زمانی که مقداری Robux در دست دارید!

 

روبلاکس

روبلاکس چیست ؟

روبلاکس یک پلتفرم بازی دیجیتال است که توسط شرکت Roblox طراحی شده است. بازیکنان این پلتفرم می توانند بازی هایی بسازند، برنامه ریزی کنند و بازی های ساخته شده توسط کاربران دیگر را بازی کنند. چنین زمین بازی و کارگاه آنلاینی، فضایی امن را برای همه کسانی که مایل به برقراری ارتباط دیجیتالی، ساختن، کسب و مهمتر از همه لذت بردن هستند، ارائه می دهد.

کاربران Roblox می توانند بازی یا توسعه خود را به تنهایی یا با سایر کاربران انجام دهند. شخصیت‌های بازیکنان به آن‌ها اجازه می‌دهد در سراسر جهان سفر کنند، با بازیکنان دیگر درگیر شوند و جهان‌های ساخته‌شده توسط افراد دیگر را مشاهده کنند.

از ویژگی های منحصر به فرد لذت ببرید!

شما می توانید با خرید پول درون بازی از طیف کاملی از ویژگی های Roblox استفاده کنید. به عنوان مثال، ممکن است با 100 یورو در گیفت کارت Roblox خود یک عضویت پرمیوم بخرید. با انجام این کار، می‌توانید به گروه‌های دیگر بپیوندید، Robux را روزانه دریافت کنید، تجارت کنید و چیزهایی را که دیگر نیاز ندارید بفروشید. علاوه بر این، شما آماده خواهید بود حیوانات خانگی بخرید یا از لوازم آرایشی کاملاً جدید و مد روز برای شخصیت درون بازی خود استفاده کنید و کل تجربه Roblox خود را شخصی سازی و ارتقا دهید.

محتوای بی شمار

Roblox، سایت پیشرو برای کودکان، با توجیه نامگذاری شده است. حتی افراد باهوش نیز با محتوای امن و بازی های فراوان آن سرگرم خواهند شد! برای مثال، اگر می خواهید لذتی بی دغدغه را تجربه کنید، برخی از بازی ها از گیم پلی بازی های RPG تقلید می کنند یا از برنامه های تلویزیونی محبوب الهام گرفته شده اند، جایی که آواتار شما ممکن است عضو یک تیم مهم یا فرمانده یک کشتی دزدان دریایی مشهور باشد! با این حال، این، همه چیزِ روبلاکس نیست. اگر یک گیفت کارت روبلاکس خریداری کنید، این گزینه را نیز دریافت خواهید کرد که از پول خود برای خرید محصولات اضافی درون بازی مانند لباس، حیوانات، آرایش و موارد دیگر استفاده کنید!

نحوه فعال سازی گیفت کارت روبلاکس اروپا 100 یورو

  1. مرورگر را باز کرده و وارد اکانت روبلاکس خود در سایت رسمی روبلاکس شوید.
  2. به قسمت فعال سازی گیم کارت بروید. ( Game Card Redemption )
  3. کد خریداری شده از ایزی پینگ را وارد و فعال کنید.

در حال حاضر اگر با گیفت کارت روبلاکس قصد تهیه روباکس داشته باشید شامل این مقادیر از روباکس می شود ( ممکن است به خاطر قوانین روبلاکس یا طی تخفیف های دوره ای تغییر کند ) :

10 یورو = 800 روباکس

15 یورو = 1200 روباکس

20 یورو = 1600 روباکس

25 یورو = 2000 روباکس

برای خرید گیفت کارت روبلاکس دلار آمریکا کلیک کنید.

مشخصات فنی : RBLX-EU-EUR100

منطقه

اروپا

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “روبلاکس اروپا 100 یورو”