تغییر ریجن استیم به ترکیه

تغییر ریجن استیم به ترکیه

تغییر ریجن استیم به ترکیه می‌تواند مزایای مختلفی مانند دسترسی به قیمت‌های ارزان‌تر بازی‌ها و استفاده از تخفیف‌های منطقه‌ای را برای شما به ارمغان بیاورد.

از تاریخ 20 نوامبر 2022 واحد پول ترکیه از لیر به دلار تغییر کرد و قیمت بازی ها نیز در این کشور بالا رفت. تا زمانی که واحد پول این ریجن لیر بود قیمت بازی ها در آن قیمت خیلی مناسبی داشتند. هم اکنون که به دلار تبدیل شده نیز به دلیل نرخ های جهانی، مقداری مناسب تر از کشور های اروپایی و آمریکاست. در وبسایت استیم دی بی می توانید قیمت بازی ها را در کشور های مختلف بررسی کنید. برای مثال قیمت بازی Dragon’s Dogma 2 در ریجن ترکیه به مبلغ 50 دلار می باشد اما در ریجن آمریکا 70 دلار است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید قیمت ریجن ترکیه این بازی 28 درصد ارزان تر از آمریکا می باشد.

برای تغییر ریجن استیم به ترکیه همین حالا اقدام کنید.

از مزایای این ریجن این است که میتوانید با تهیه گیفت کارت استیم به راحتی اکانت استیم خود را شارژ کرده و بازی مورد علاقه خود را تهیه کنید.

همچنین خبر خوب این است که بعد از تبدیل واحد پول اکانت های این کشور دیگر نیاز به خرید گیفت کارت لیر ترکیه نیست و با استفاده از گیفت کارت های دلار یا گلوبال نیز میتوانید اکانت این ریجن را شارژ کنید. هر چند که گیفت کارت های قدیمی که لیر بودند نیز هنوز در بازار موجود است و قابل استفاده می باشد.

البته دقت کنید که استیم والت گلوبال موجود در ایزی پینگ بر روی ریجن ترکیه قابل استفاده است اما کارت های گلوبال سایر فروشگاه ها ممکن است بر روی این کشور فعال نشود. پس اگر قصد خرید از فروشگاه دیگری دارید قبل از تهیه حتما از پشتیبانی در این مورد سوال بپرسید.