استیم والت مالزی 24 رینگیت ( کد گیفت کارت )

استیم والت مالزی 24 رینگیت ( کد گیفت کارت )Steam-MY-RM24


346,000 تومان

موجود

( آخرین بروزرسانی : 26 اردیبهشت, 1403 )

ویژگی های کلیدی محصول

  • زمان تحویل: آنی - تحویل اتوماتیک پس از خرید

بررسی اجمالی محصول

Steam Wallet یا گیفت کارت استیم مالزی (مثل کارت شارژ)، اکانت شما رو شارژ میکنه که میتونید با استفاده از مبلغی که شارژ کردید به هزاران بازی و برنامه دسترسی داشته باشید و یا حتی بازی یا محتوای خودتون رو با Workshop بسازید.

معرفی : استیم والت مالزی 24 رینگیت ( کد گیفت کارت )

استیم والت مالزی 24 رینگیت ( کد گیفت کارت ) چیست ؟

Steam Wallet یا Steam Gift Card (مثل کارت شارژ)، اکانت شما رو شارژ میکنه که میتونید با استفاده از مبلغی که شارژ کردید به هزاران بازی و برنامه دسترسی داشته باشید و یا حتی بازی یا محتوای خودتون رو با Workshop بسازید.

از مزایای استفاده از گیفت کارت استیم مالزی میتونیم به فعال شدن مارکت، خرید و فروش آیتم، فعال شدن امکان add friend اشاره کنیم. اطلاعات بیشتر

روش فعال سازی :

برای فعال سازی کد استیم والت مالزی 24 رینگیت ( کد گیفت کارت ) به لینک زیر رفته و کد خریداری شده از ایزی پینگ را در قسمت Redeem Code وارد کنید.

https://store.steampowered.com/account/redeemwalletcode

فعال سازی کد می بایست حتماً با آی پی کشوری غیر از ایران انجام شود در غیر این صورت با خطای invalid مواجه خواهید شد. ( اگر اکانت شما تا به حال شارژ نشده و قصد ثابت کردن کشور مالزی را دارید حتماً از آی پی کشور مالزی استفاده کنید )

همچنین اگر ریجن اکانت شما مالزی نیست می توانید از ایزی پینگ گیفت کارت استیم را برای کشور های مختلف و مطابق با ریجن اکانتتان تهیه کنید.

هدیه‌ای ایده‌آل برای گیمرهای مالزی: گیفت کارت استیم والت 24 رینگیت!

به دنبال هدیه‌ای هیجان‌انگیز و کاربردی برای یک گیمر که از اکانت مالزی استفاده می کند هستید؟ با خرید گیفت کارت استیم والت 24 رینگیت می‌توانید آن‌ها را خوشحال کنید. این گیفت کارت، اعتباری به میزان 24 رینگیت به حساب استیم فرد دریافت‌کننده اضافه می‌کند.

مزایای استفاده از گیفت کارت استیم والت 24 رینگیت:

  • هدیه‌ای بی‌نظیر برای گیمرها: با این گیفت کارت، به دوست یا عزیز خود امکان خرید بازی‌های جدید، آیتم‌های درون بازی، نرم‌افزار و سایر محتواهای موجود در فروشگاه استیم را می‌دهید.
  • انتخابی کاربردی: استیم محبوب‌ترین پلتفرم گیمینگ در سطح جهان است و این گیفت کارت برای تمامی گیمرهای مالزی که از استیم استفاده می‌کنند، کاربردی خواهد بود.
  • قابلیت استفاده برای خریدهای مختلف: فرد دریافت‌کننده می‌تواند با توجه به سلیقه‌ی خود، از اعتبار این گیفت کارت برای خرید بازی‌های جدید، شخصیت‌های درون بازی، اسکین‌ها، Season Pass و سایر محتواهای دلخواه استفاده کند.
  • هدیه‌ای با قابلیت تحویل آنی: پس از خرید گیفت کارت، کد آن به صورت الکترونیکی برای شما ارسال می‌شود و می‌توانید آن را به سرعت برای فرد دریافت‌کننده ارسال نمایید.
  • هدیه‌ای امن و مطمئن: خرید گیفت کارت استیم والت از فروشگاه ما کاملاً امن بوده و می‌توانید با خیال راحت، این هدیه‌ی ارزشمند را تهیه کنید.

گیفت کارت استیم مالزی برای چه کسانی مناسب است؟

  • گیمرهای حرفه‌ای: با این گیفت کارت به دوست گیمر خود امکان خرید بازی‌های جدید یا تکمیل مجموعه‌ی بازی‌هایشان را بدهید.
  • کسانی که به دنبال هدیه‌ای خاص هستند: با انتخاب این گیفت کارت، هدیه‌ای متفاوت و کاربردی را به عزیزان خود تقدیم کنید.
  • افراد ساکن مالزی : این گیفت کارت مخصوص حساب‌های کاربری مالزی است و گیمرهای مالزی می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.
  • اکانت استیم مالزی : این گیفت کارت میتوانید جدا از اینکه در حال حاضر در کدام کشور زندگی میکنید و تنها اگر کشور اکانت شما مالزی است روی آن فعال شود.

همین حالا گیفت کارت استیم والت 24 رینگیت را خریداری کنید و لبخند را بر لبان دوست خود که استیم مالزی دارد بنشانید!

با خرید از فروشگاه ما، از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • قیمت مناسب: گیفت کارت استیم والت را با قیمتی مناسب و به‌صرفه خریداری کنید.
  • تحویل آنی کد گیفت کارت: پس از خرید، کد به‌صورت الکترونیکی برای شما ارسال می‌شود.
  • پشتیبانی قوی: در صورت بروز هرگونه مشکلی، تیم پشتیبانی ما به شما کمک خواهد کرد.

هدیه‌ای ارزشمند و کاربردی برای گیمرهایی که اکانت استیم مالزی دارند: گیفت کارت استیم والت 24 رینگیت را از دست ندهید!

مشخصات فنی : Steam-MY-RM24

منطقه

مالزی

روش شارژ

کد گیفت کارت

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “استیم والت مالزی 24 رینگیت ( کد گیفت کارت )”