برای خرید انواع اکانت ها و با خبر شدن از تخفیفات ویژه، به کانال تلگرام ما مراجعه نمایید.
Telegram Channel : @EZping

سوالات متداول

هرسوالي داريد اينجا به جواب خواهيد رسيد!


آيا محصولات فروشگاه اورجينال هستند؟
  • بله. تمام CD Key هاي موجود در فروشگاه اورجينال و اصلي هستند و ايزي پینگ وسيله اي براي کمک و سهولت خريد اين محصولات  ميباشد.
آيا ارسال فيزيکي محصولات هم مقدور است؟
  • موقتاً خير. در حال حاضر ايزي پینگ تنها امکان ارسال کليد فعال سازي یا CD Key و لايسنس الکترونيکي محصولات  از طريق ايميل را دارا ميباشد و شما ميتوانيد بازی ها را از سايت مرجع خود محصول دانلود کرده و با CD Key خريداري شده از ما فعال کنيد.
چرا CD Key ارزان ميباشند؟
  • سياست کاري ايزي پینگ اينگونه است که  با کمترين واسطه و سود، محصولات اورجينال خود را ارائه دهد.
سفارش خود را اشتباه ثبت کردم!
  • کليد فعال سازي يا CD Key محصولات غير قابل برگشت مي باشد، اما در صورتي که سفارش خود را به اشتباه انجام داده و محصول ديگري را خريداري کرديد، تا قبل از دريافت آن مي توانيد از طريق سيستم پشتيباني آنلاين در پايين صفحه ي سايت اين مورد را با ما در ميان بگذاريد. بديهي است که فقط در بعضي موارد اين امکان فراهم مي باشد.
تحويل کد فعال سازي يا CD Key چقدر زمان مي برد؟
  • زمان تحويل در توضيحات هر محصول به صورت جداگانه نوشته شده است.

زمان تحویل آنی و اتوماتیک به چه معناست؟

  • زمان تحویل این نوع محصولات به این معنیست که شما بلافاصله بعد از پرداخت می توانید کد فعال سازی محصول را در صفحه ی وبسایت و همچنین ایمیل یا حساب کاربری خود مشاهده کنید.

از چه طریق کد فعال سازی خریداری شده را دریافت خواهم کرد؟

  • کد ها از طریق ایمیل ارسال شده و بوسیله ی پیامک نیز اطلاع رسانی می شود.
با مراحل فعال سازي گيفت کارت يا CD Key بازی مشکل دارم!
  • نگران نباشيد، پشتيباني ايزي پینگ وظيفه ي خود مي داند که اين موارد را برطرف نمايد، همچنين، دستورالعمل فعال سازي هر محصول را مي توانيد در سايت رسمي شرکت توليد کننده ي آن مطالعه کنيد.

بر روی گزینه ی تایید سفارش کلیک می کنم اما به درگاه بانک منتقل نمی شوم!

  • اگر از اتصالاتی همچون وی_-پی.ان یا سرویس کاهش پینگ استفاده می کنید، قبل از خرید این مورد رو قطع کرده و مجدد اقدام به پرداخت نمایید. در صورتی که مشکل پایدار بود مودم اینترنت خود را خاموش و روشن نمایید و سپس مراحل ثبت سفارش را انجام دهید.

به چه دلیل پس از ثبت سفارش از من تقاضای ارسال عکس کارت ملی و شماره تلفن ثابت شده است؟

  • ایزی پینگ وظیفه دارد هرزمان سفارش مشکوک یا سفارشی با مبالغ بالا ثبت شد از مشتری تقاضای عکس از کارت ملی یا هر یک از کارت های شناسایی به همراه شماره تلفن ثابت نماید.

بعد از خرید و تکمیل سفارش خطا دریافت کردم اما پول از حساب بانکی کسر شده است.

  • برای پیگیری موارد این چنینی لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید و قسمت تاریخچه سفارشات را بررسی نمایید در صورتی که وضعیت سفارش کامل شده بود یعنی پرداخت با موفقیت انجام شده است. اگر محصول خریداری شده نیز تحویل فوری باشد می توانید در قسمت گیم کارت های من کد مورد نظر را مشاهده نمایید.

پس از خرید کد، از کدام قسمت می توانم کد محصول را مشاهده کنم؟

  • در صورتی که محصول مورد نظر تحویل آنی بود، کد فعا ل سازی را از قسمت گیم کارت های من در حساب کاربری می توانید مشاهده نمایید. در صورتی که غیر آنی بود کد محصول از تاریخچه سفارشات در حساب کاربری قابل مشاهده می باشد.

در صورتي که پاسخ سوال خود را در اين قسمت پيدا نکرديد، با ما تماس بگيريد.