قوانین

برای استفاده از تمامی امکانات سایت، کاربران گرامی می توانند قبل از خرید حساب کاربری خود را ایجاد کنند و همچنین ثبت سفارش در این وب سایت به منزله ی پذیرفتن قوانین و مقررات ما می باشد، پس در صورتی که با هریک از قوانین ما مخالفت دارید لطفا سفارشی ثبت نفرمایید.

1 – تمامی مشترکین و خریداران موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده توسط ایزی پینگ می باشند و در صورت عدم رعایت این شروط و قوانین مسئولیتی متوجه ایزی  پینگ نخواهد شد. 

2 – مسئولیت نگهداری از لایسنس های اختصاص داده شده به کاربر به عهده کاربر (مشترک) می باشد و در صورت منتشر شدن لایسنس توسط کاربر به دیگر اشخاص، ایزی  پینگ هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات به وجود آمده نخواهد داشت.

نکته : شایان ذکر است لایسنس های ارایه شده نزد ایزی  پینگ کاملا محفوظ بوده و هیچ گاه توسط سرویس دهنده در اختیار افراد دیگر قرارداده نخواهد شد.

3 – سرویس دهنده حق تصمیم بر ارائه هر یک از سرویس ها را برای خود محفوظ می دارد و در حالت هایی که امکان ارائه یکی از سرویس ها از نظر فنی، قانونی و یا هر دلیل دیگر وجود نداشته باشد سفارش مشترک مذکور را لغو می نماید و وجه دریافت شده کاملا به مشترک بازگردانده خواهد شد.

4 – پس از ثبت سفارش توسط کاربر به هیچ عنوان امکان عودت وجه و لغو سفارش بدون دلیل معتبر نمی باشد. تنها در صورتی امکان عودت و بازگشت وجه پرداختی وجود دارد که سرویس دهنده قادر به ارائه لایسنس درخواستی شما در مدت زمان تعیین شده نباشد و محصول خریداری شده غیر اورجینال باشد. در صورتی که مشتری سفارش خود را به هر دلیل به اشتباه ثبت کند یا به توضیحات محصول دقت نکند، امکان بازگشت وجه فراهم نیست.

5 – در صورتیکه مشکلاتی برای سرویس دهنده پیش آید و این مشکلات از عهده مسئولین این وب سایت خارج باشد و موجب قطعی ارتباط با نمایندگان، تحریم ایران توسط شرکت های تولید کننده مانند قطع دسترسی توسط آی پی ایران و یا از کار افتادن خدماتی که سرویس دهنده به مشتری ارائه می دهد گردد، این مورد از عهده مسئولین وبسایت خارج می باشد و مسئولیتی متوجه آنان نخواهد بود.

6 –  شرکت های سازنده محصولات قوانین خاص خود را دارند و ما فقط بخشی از این قوانین که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد را ذکر کرده ایم و مرجع اصلی این قوانین در سایت سازنده موجود می باشد و بدیهی است با تغییر قوانین این شرکت ها ، ایزی  پینگ مسئولیتی در قبال آن ندارد.

7- در صورتی که مشتری مدعی شود محصول خریداری شده دارای اشکال یا غیر اورجینال است ، این موضوع می بایست به تایید بخش پشتیبانی فروشگاه برسد. مشتری موظف به همکاری کامل و ارائه ی مدارک لازم و درخواست شده از جانب بخش پشتیبانی ایزی پینگ می باشد. حداکثر زمان رسیدگی 5 روز کاری می باشد. این زمان با توجه به میانگین زمان پاسخ گویی شرکت های تولید کننده یا خدمات دهنده کالا در نظر گرفته شده است. بعد از اتمام مراحل رسیدگی،  در صورت محرز شدن شرایط تعویض کالا، فقط امکان تعویض کالا با نوع مشابه خود آن وجود دارد و جایگزین کردن با دیگر انواع کالا مقدور نیست مگر در مواردی که فروشگاه قادر به تامین آن کالا نباشد که در این صورت مشتری می تواند تقاضای کالایی دیگر یا بازگشت وجه خود را خواستار شود.

8 – در صورتی که کاربر در هنگام خرید مشخصات بخش خریدار نظیر نام – نام خانوادگی – ایمیل – شماره تماس همراه  را به درستی تکمیل نکرده باشد هیچ گونه خدمات گارانتی و پشتیبانی به او ارائه نخواهد شد.

9- ایزی پینگ وظیفه دارد هرزمان سفارش مشکوک یا سفارشی با مبالغ بالا ثبت شد از مشتری تقاضای عکس از کارت ملی یا هر یک از کارت های شناسایی به همراه شماره تلفن ثابت نماید و همچنین در صورتی که اشکال یا شبهه ای در اطلاعات حساب کاربری مشتری وجود داشته باشد، ایزی پینگ می تواند از راه هایی که صلاح می داند اقدام به احراز هویت مشتری نماید و حتی از ارائه خدمات به وی تا زمان احراز نهایی هویت صرف نظر کند.

10- در صورتی که سن خریدار زیر سن قانونی باشد می بایست خرید توسط والدین یا شخص بزرگتر انجام شود.

11- وبسایت ایزی پینگ  از کوکی (cookie) بهره می برد و مشتری با آگاهی از این موضوع حق هیچ گونه شکایت و یا پیگری در این رابطه را ندارد.

12- محصولاتی که به صورت پیش سفارش در ایزی پینگ عرضه می شوند غیر قابل برگشت می باشند و همچنین مشتری می پذیرد که  در صورتی تغییر زمان تحویل از طرف شرکت سازنده، تا زمان انتشار محصول،  اعتراضی مبنی بر  بازگشت وجه پرداختی نمی کند.

13 – به دلیل نوسانات شدید ارز دلار، قبل از سفارش لطفا از بروز بودن قیمت محصول و همچنین موجودی آن اطمینان حاصل فرمایید در غیر این صورت ممکن است سفارش شما معلق و مبلغ به حساب کاربری شما در سایت برگشت داده شود.

قبل از خرید حتماً ، لطفا، توضیحات محصول را به دقت مطالعه فرمایید.

پشتیبانی : کاربران می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و یا سوال، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وبسایت با پشتیبانی تماس برقرار کنند.

لازم به ذکر است که پشتیبانی اصلی وب سایت از ساعت 10 الی 24 میباشد و تضمینی برای پاسخ دهی در بیرون از بازه ذکر شده وجود ندارد.