شارژ اکانت GearUpBooster سه ماهه

شارژ اکانت GearUpBooster سه ماههGUP-3M


692,000 تومان

ناموجود

ویژگی های کلیدی محصول

  • زمان تحویل : 1 الی 4 ساعت
gearup

( آخرین بروزرسانی : 4 مرداد, 1403 )

بررسی اجمالی محصول

نرم افزار GearupBooster، بر روی کامپیوتر شما بهترین مسیر برای ارسال و دریافت دیتای بازی ها را تشخیص می دهد و این امکان را فراهم میکند که بازی شما از کوتاه ترین و همینطور با کیفیت ترین مسیر اینترنت به سرور های اصلی وصل شود.

نقاط قوت نقاط ضعف
  • سازگار با Windows
  • غیر قابل استفاده در کنسول های بازی

معرفی : شارژ اکانت GearUpBooster سه ماهه

شارژ اکانت GearUpBooster سه ماهه چیست ؟

نرم افزار GearupBooster مانند بقیه نرم افزار های کاهش پینگ مثل Exitlag و WTFast، بهترین مسیر برای بسته های دیتای بازی ها را تشخیص می دهد و این امکان را فراهم میکند که بازی شما از کوتاه ترین و همینطور با کیفیت ترین مسیر اینترنت به سرور های اصلی وصل شود.

کاهش پینگ Gearupbooster

این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی اختصاصی Adaptive Intelligent Routing (AIR) بر روی بازی هایی از جمله Fortnite, DOTA2, CSGO, LOL, PUBG و … تاثیر چشم گیری دارد.

برگ برنده نرم افزار GearUpBooster نسبت به رقبای خود این است که علاوه بر نسخه کامپیوتر، نسخه موبایل کامل و کاربردی نیز دارد و همینطور از صد ها بازی موبایل اندروید و iOS پشتیبانی می کند. بازی های پرطرفداری همچون :

PUBG Mobile, LoL Wild Rift, Free Fire, Call of Duty Mobile, Mobile Legends و …

دقت کنید کد این محصول برای موبایل به صورت جداگانه به فروش می رسد.

شارژ اکانت GearUpBooster سه ماهه به صورت خرید مستقیم روی اکانت شما انجام خواهد شد و نیاز به مشخصات ورود به اکانت شما می باشد.

 

تست رایگان GearUpBooster

برای دریافت تست رایگان میتوانید از طریق سایت Gearupbooster.com نرم افزار را دانلود کنید، سپس بعد از نصب وارد اکانت خود شده و به مدت سه روز استفاده کنید. پس از سه روز برای خرید میتوانید از طریق ایزی پینگ اقدام فرمایید.

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “شارژ اکانت GearUpBooster سه ماهه”