تغییر ریجن استیم به اوکراین
تغییر ریجن استیم به اوکراین

تغییر ریجن استیم به اوکراین

تغییر ریجن استیم به اوکراین می‌تواند مزایای مختلفی مانند دسترسی به قیمت‌های ارزان‌تر بازی‌ها و استفاده از تخفیف‌های منطقه‌ای را برای شما به ارمغان بیاورد.

قبلاً برای ارزان خریدن بازی ها در استیم پلیر ها کشور خود را به ترکیه و آرژانتین تغییر می دادند اما از تاریخ 20 نوامبر 2022 واحد پول استیم در ترکیه و آرژانتین از لیر و پزو به دلار تغییر کرد و قیمت بازی ها نیز در این کشور ها بالا رفت. تا زمانی که واحد پول این دو ریجن لیر و پزو بود بازی ها در آن ها قیمت خیلی مناسبی داشتند. هم اکنون که به دلار تبدیل شده اند برای تهیه بازی های استیم با نرخ مناسب تر می توانید ریجن اکانت خود را به اوکراین تغییر دهید. در وبسایت استیم دی بی می توانید قیمت بازی ها را در کشور های مختلف بررسی کنید. برای مثال قیمت بازی Rust در ریجن اوکراین معادل مبلغ 16 دلار می باشد اما در ریجن آمریکا 40 دلار است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید قیمت ریجن اوکراین این بازی حدود 60 درصد ارزان تر از آمریکا می باشد.

قیمت بازی rust استیم اوکراین

برای تغییر ریجن استیم به اوکراین همین حالا اقدام کنید.

از مزایای این ریجن این است که میتوانید با تهیه گیفت کارت استیم به راحتی اکانت استیم خود را شارژ کرده و بازی مورد علاقه خود را تهیه کنید.

همچنین خبر خوب این است که با استفاده از گیفت کارت های گلوبال نیز میتوانید اکانت این ریجن را شارژ کنید. هر چند که گیفت کارت های قدیمی که هریونیا بودند نیز هنوز قابل استفاده می باشد.

البته دقت کنید که استیم والت گلوبال موجود در ایزی پینگ بر روی ریجن اوکراین قابل استفاده است اما کارت های گلوبال سایر فروشگاه ها ممکن است بر روی این کشور فعال نشود. پس اگر قصد خرید از فروشگاه دیگری دارید قبل از تهیه حتما از پشتیبانی در این مورد سوال بپرسید.