بررسی نرم افزار موبایل Blizzard Battle.net

بررسی نرم افزار موبایل Blizzard Battle.net

این روز ها کمپانی های گیمینک معتبر اکثرا نرم افزار موبایل انحصاری خودشان را برای راحتی و دسترسی هرچه سریع و مفید تر کاربران طراحی و در دسترس عموم قرار می دهند.
شرکت بلیزارد نیز نرم افزار موبایل خود را تحت عنوان Blizzard Battle.net با قابلیت استفاده بر روی سیستم عامل های اندروید و آی او اِس منتشر کرده است.

نرم افزار Blizzard Authenticator

برای شما تا الان پیش اومده که با یکی از دوستان قدیمی خودتون در خیابان رو به رو بشوید و در حین معاشرت متوجه شوید که هر دو از کاربرهای کمپانی Blizzard هستید و قصد این رو داشته باشید که یکدیگر رو به لیست دوستان خود در Battle.net اضافه کنید،اما در اون لحظه قادر به انجام این کار نباشید ؟
با استفاده از نرم افزار موبایل Blizzard Battle.net به راحتی می توان در هر مکان و هر زمان که مایل باشید،دوستان خودتون Add کنید،چت کنید،پروفایل و وضعیت دوستان خودتون رو چک کنید،در ادامه به بررسی دقیق تر این نرم افزار خواهیم پرداخت.
یکی از نکات جالب این نرم افزار امکان تغییر وضعیت از Online به حالت Busy و Away هست که کاربران می توانند در قسمت Profile این اعمال را انجام دهند.

همچنین این نرم افزار از ساختار قوی و روانی برای چت کردن با دیگر کاربرها برخوردار است و این نرم افزار دارای چت لوگ بوده و شما می توانید به تاریخچه گفتگو های خود یا به اصطلاح History چت های خود در قسمت Chats دسترسی آسان و سریع داشته باشید.

ورود دو مرحله ای بلیزارد

از دیگر امکانات نرم افزار Blizzard Battle.net می توان به قابلیت رویت لیست دوستان و افزدون دیگر کاربرها به لیست دوستان اشاره کرد و شما میتوانید به راحتی در قسمت Friends این کار ها رو انجام دهید و این دسترسی نیز وجود دارد که بتوانید پروفایل هر یک از دوستانتان را چک کنید.

ورود دو مرحله ای بتل نت

قابلیت مشاهده دوستان مشترک بین شما و دیگر دوستانتان نیز از جمله دسترسی های این نرم افزار است.
اگر چه این نرم افزار ساده و محدود به نظر میرسد اما همه دسترسی هایی که یک کاربر در این رابطه به آنها نیاز دارد،در این نرم افزار گنجانده شده است.
شما میتوانید نسخه اندروید نرم افزار Blizzard Battle.net را از اینجا دانلود کنید.
همچنین میتوانید نسخه آی او اِس نرم افزار Blizzard Battle.net را از اینجا دانلود کنید.